Пошук по сайту

Література  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Ущ Зміст програмового матеріалу

Ущ Зміст програмового матеріалу






Українська література, 7 клас




Ущ

Зміст програмового матеріалу

Год

Дата

Примітки

І семестр

Вступ

1




Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником, його особливість і значення. Функції мистецтва.

1







Із пісенних скарбів

2




Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Висловлювання про пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство.

1




Вивчити

напам’ять

дві пісні (на

3 вибір).

3




Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень

ТЛ: пафос твору

1




4




Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» - «перли розсипаного намиста». Життєствердний, гумористичний пафос.

ТЛ:коломийки

1




5




ЛРК №1. Пісенне багатство рідного краю.

1




ЛРК

Про далекі минулі часи

6




Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість.

1







7




«Захар Беркут» (скорочено). Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників у повісті.

ТЛ: історична повість, сюжет

1







8




ВЧ Читання окремих фрагментів повісті «Захар Беркут», що потребують історичного чи мовознавчого коментаря.

1




ВЧ

9




Патріотичний мотив, його зв'язок із розгортанням сюжету. Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави

1







10




Порівняльна характеристика Захара Беркута і Тугара Вовка. Художні засоби, особливості мови повісті.

1







11




ПЧ №1. Іван Франко «Під оборогом»

1




ПЧ

12




ТКР за темою «Із пісенних скарбів. Про далекі минулі часи»

1




ТКР

13




Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. Вірш «Мені три-

надцятий минало». Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у

великому і складному світі.

ТЛ: мотив у художньому творі, прийоми контрасту.

1







14




«Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання,

краси, вірності.

ТЛ: балада, метаморфози.

1







15




«Заповіт» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія

його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе

майбутнє свого народу, віра в нього.

ТЛ: ідея.

1




Вивчити напам’ять

16




Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою» (скороче-

но). Відтворення історичних подій з позицій гуманізму.

ТЛ: героїко-романтична повість, композиція.

1







17




Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.

1







18




Використання фольклорних мотивів. Гіпербола. Благородство,

відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких

козаків. Характеристика Павлуся.

ТЛ: романтичний герой.

1







19




ПЧ №2. Андрій Чайковський. «Богданко».

1




ПЧ

20




ТКР №2 за творчістю Т.Шевченка, А.Чайковського (тести).

1




ТКР

21




Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять» (фрагменти) – авто-

біографічна повість про дитинство.

ТЛ: автобіографічна повість.

1







22




Єдність світу природи і світу дитячої душі. Звичаї, традиції україн-

ців. Символ образу гусей-лебедів.

ТЛ: символ.

1







23




Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.

1







24




Характеристика інших образів (діда, батьків, подружки Люби).

Мова повісті. Роль художніх засобів та елементів фольклору.

1







25




РМ. Усний переказ епізоду повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

1




РМ(у)

26




Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника. Повість

«Климко». Робота з текстом повісті.

1







27




Воєнне дитинство у творі. Ідея самопожертви.

1







28




Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Ха-

рактеристика образу Климка.

1







29




РМ. Складання вітального слова на честь літературного героя.

1




РМ (п)

30




Художні особливості твору.

ТЛ: художня деталь.

1







31




ТКР №3 Письмовий твір на одну з тем: «Шанобливе ставлення до природи у повісті «Гуси-лебеді летять», «Морально-етичні уроки доброти у повісті «Климко».

1




ТКР (твір)

32




Повторення вивченого за семестр

1







ІІ семестр


33




Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

1







34




Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб

– узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

ТЛ: поглиблення поняття про гумор.

1







35




Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для ді-

тей: для малих і великих)». Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у

розкритті головної думки, моралі.

1







36




Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Чайка на крижині».

«Крила».

1




Вивчити

напам’ять

одну поезію (на вибір).

37




Розгорнута притчева метафора. Духовне багатство – найбільший

скарб у житті.

ТЛ: диптих.

1




38




ВЧ Читання творів Ліни Костенко. Літературний «Брейн-ринг».

1




ВЧ

39




Борис Харчук. Сюжет повісті-притчі «Планетник». Робота над текстом.

ТЛ: повість-притча.

1







40




Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий у ній.

1







41




Образ Планетника. Роздуми про сенс людського життя, моральний

вибір кожної людини. Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині.

1







42




ПЧ №2. Борис Харчук. «Горохове чудо».

1




ПЧ

43




ТКР №4. Письмовий твір на одну з тем: «Щастя – найцінніший скарб» (за творами О.Стороженка і Б.Лепкого), «Людські крила» (за творчістю Ліни Костенко), «Бережи матір-природу» (за твором Б.Харчука).

1




ТКР (твір)

44




Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки» – твір про людину і світ крізь при-

зму морально-етичних проблем. Сюжет та особливості композиції.

1







45




Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про

природу. Характеристика Тосі та Юрка.

1







46




Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуморис-

тичний пафос новели. Художні засоби його втілення.

ТЛ: новела.

1







«Ми – українці»

47




Василь Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літера-

турі. Громадянські, патріотичні мотиви лірики. «Лебеді материнс-

тва». Втілення особливостей української ментальності, рис націо-

нального характеру.

ТЛ: ліричний герой (поглиблено).

1




Вивчити напамять

48




«Ти знаєш, що ти – людина?», «Гей, нові Колумби й Магеллани».

Романтичний пафос лірики. Загальнолюдські цінності та ідеї.

1




Вивчити

напам’ять

«Ти знаєш,

що ти – людина?»

49




Проблема індивідуальності і натовпу у вірші «Перехожий». Алегоричний зміст твору.

1







50




РМ Аналіз поетичних творів Василя Симоненка (письмово).

1




РМ(п)

51




Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник», «Стежина».

1




Вивчити напам’ять 2 поезії

52




Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в цих творах.

1







53




«Вогник». Основні мотиви твору. «В завійну ніч з незвіданих доріг».

Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму,

історичної пам’яті.

1







54




ПЧ Юліан Опільський. «Золотий лев».

1




ПЧ

55




ТКР №5 за творчістю Є.Гуцала, Л.Пономаренко, В.Симоненка, А.Малишка (тести).

1




ТКР

56




Анатолій Дімаров. Автобіографічна повість «Блакитна дитина».

1







57




Динамічний сюжет, прозорість та іронічність оповіді.

1







58




Морально-етична проблема твору. Доброта і любов, розуміння,

взаємопідтримка в українській родині.

1







59




Внутрішня гідність і повага до людей – риси характеру юного героя, стимули його поведінки.

1







60




РМ Переказ найцікавішої пригоди героя-підлітка з аргументацією свого зацікавлення.

1




РМ (у)

61




Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літе-

ратурі. «Наша мова».

ТЛ: вільний вірш.

1







62




«Ми йдемо». Наскрізний патріотизм поезій, філософічність.

1




Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір)

63




«З дитинства: Дощ («Я вплетений...»)». Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.

1




64




«Лелека» (фрагмент). Образи в поемі. Фольклорна основа й народознавчі аспекти у творі.

1




65




Леонід Кисельов. Доля молодого поета. «Стати б хоч на менти

лічені...», «Земля така гаряча». Наскрізний гумористичний пафос

його творів. Ідея оптимізму.

1




Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір)

66




Патріотичний мотив вірша «Додому». Вселюдське і національне

значення образу української Мадонни («Катерина»).

1




67




ТКР №6 за творчістю А.Дімарова, В.Голобородька, Л.Кисельова (відповіді на питання).

1




ТКР

68




ЛРК Творчість письменників-земляків

1







69




Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й

викликали найбільше зацікавлення.

1







70




Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік

1







поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Ущ Зміст програмового матеріалу
Художня література як одна із форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Аналіз художнього твору

Ущ Зміст програмового матеріалу
Календарно-обрядові пісні. Роль І місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди

Ущ Зміст програмового матеріалу
Роль І місце літератури в житті нації. Розвиток літератури. Розвиток літератури. Творча індивідуальність митця. Аналіз художнього...

Ущ. Зміст програмового матеріалу
Вступ. Слово в житті людини. Краса світу І людської душі в художньому слові. Образне слово — першоелемент літератури. Початок словесного...

П/п Зміст навчального матеріалу
Хх ст. Складність І неоднозначність художнього процесу І пол ХХ ст. Модернізм як некласична модель культури. Авангардизм 1910-20-их...

Тестові завдання для тематичних контрольних робіт з геометрії у 10 класі
...

«Сучасний стан та перспективи розвитку туризму в Тунісі» Зміст Зміст 2 вступ 3
Проблеми та перспективи розвитку туризму в країні (тут ще потрібно вліпити swot-аналіз розвитку туризму в країні) 58

Про окремі аспекти ущільнення вивчення навчального матеріалу інваріантної...
«Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році» та з метою роз’яснення окремих аспектів вивчення навчального...

Тематичний план дисципліни 5 Розгорнута програма дисципліни 6 Завдання...
Завдання для самостійного вивчення програмного матеріалу 14 Тема Загальні теоретичні основи І принципи організації

Диво Різдва Мета : сприяти активізації читацької діяльності учнів,...
Мета : сприяти активізації читацької діяльності учнів, стимуляції самостійного вивчення певного матеріалу



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




l.ocvita.com.ua
Головна сторінка