Пошук по сайту

Література  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Завдання з теми «повторення» Виберіть ознаку, яка відрізняє народну баладу від пісні

Завдання з теми «повторення» Виберіть ознаку, яка відрізняє народну баладу від пісні





Ответы направлять на адрес ivsimonova@yandex.ru с пометкой «Украинский, Сидоренко»
11 КЛАС. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

ЗАВДАННЯ З ТЕМИ «ПОВТОРЕННЯ»

1. Виберіть ознаку, яка відрізняє народну баладу від пісні:

А. Постійні епітети. Б. Наявність сюжету. В. Символічність образів. Г. Використання порівнянь. Д. Психологічний паралелізм.

2. Установіть відповіднсть між схемами віршових розмірів та їх назвами:

А.. 2, 4, 6… . Б. 1, 3, 5… . В. 2, 5,. 8… . Г. 1, 4, 7… . Д. 3, 6, 9… .

1. Ямб. 2. Хорей. 3. Анапест. 4. Дактиль. 5. Пірихій. 6. Амфібрахій.

3. Укажіть, який троп яскраво виражений у наведених рядках:

1). Вже червоніють омідори / І осінь ходить по траві.

А. Епітет. Б. Алегорія. В. Метафора. Г. Гіпербола. Д. Персоніфікація.

2). Нам треба нервів, наче з дроту,/ Бажань, як залізобетон…

А. Епітет. Б. Алегорія. В. Метафора. Г. Метонімія. Д. Порівняння.

3). Скільки ніжності в Ваших долонях,/ Скільки зоряних в зорі казок…/ Знов палаю в солодкім полоні,/ Знов Сахара, жага і пісок.

А. Анафора. Б. Антитеза. В. Тавтологія. Г. Паралелізм. Д. Уособлення.

4). Земля вертає хлібом сльози бранок,/ І жде чогось коріння у гаю…

А. Епітет. Б. Алегорія. В. Метафора. Г. Оксиморон. Д. Персоніфікація.

4. Укажіть справжнє прізвище письменника:

А. Марко Вовчок – … . Б. Леся Українка - … . В. І. Карпенко-Карий - … .

Г. Чорний - … . Д. Старий - … .

5. Установіть відповідність між творами та їхніми авторами:

1. «Мартин Боруля». 2. «Мойсей». 3. «Лісова пісня». 4. «Тіні забутих предків».

А. Іван Франко. Б. Леся Українка. В. І. Карпенко-Карий. Г. І. Нечуй- Левицький. Д. М. Коцюбинський.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 25 Тема: Звучить бардівська пісня. Урок узагальнення та систематизації...
Мета: Ознайомити з історією виникнення бардівської пісні, надати знання про видатних виконавців бардівської пісні, розглянути характерні...

«Проблемність – основний принцип особистісно-орієнтованого навчання»...
Перед сучасною школою України, яка переживає глобальні зміни, стоїть завдання переходу від унітарної моделі до диференційованої,...

Ущ Зміст програмового матеріалу
Календарно-обрядові пісні. Роль І місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди

Навчальні програми (витяги з робочих навчальних програм предметів,...
Мета І завдання курсу – повторення, узагальнення та систематизація знань, передбачених шкільною програмою з української мови; теоретичний...

Жижченко І. Я. Завдання для тематичного оцінювання. Алгебра. 7 клас. 27 с
У збірнику подані завдання для оцінювання знань І умінь учнів з вивченої теми відповідно до чинної програми для учнів 7 класу загальноосвітніх...

Урок №28 Навчальне завдання Взаємодія образотворчого мистецтва з...
Навчальне завдання Взаємодія образотворчого мистецтва з літературою. Ілюстрування літературних творів

Урок №1 пісні літературного походження, «ще не вмерла україна»
Цикл уроків за темою «Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Григорович Шевченко.»

Аргументація актуальності обраної теми, мета та завдання розробки,...
Впровадження інтерактивних методів роботи в процесі підвищення орфографічної грамотності учнів

Завдання, які я, керівник гуртка, ставлю перед собою
Для кожної країни досить значущим є все, що пов’язано з формуванням інтелектуальної особистості. Від вирішення цього завдання багато...

Основними принципами в досягненні цієї мети вважаємо
Продовжуючи себе у своїх дітях, ми творимо не тільки людину. Ми творимо час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




l.ocvita.com.ua
Головна сторінка