Пошук по сайту

Література  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Уроку літературного читання 2 клас Тема. Підсумковий урок за темою «Українські народні казки»

Уроку літературного читання 2 клас Тема. Підсумковий урок за темою «Українські народні казки»





Розробка уроку

літературного читання

2 клас

Тема . Підсумковий урок за темою

«Українські народні казки».


Підготувала

вчитель початкових класів

Хлібодарівського НВК

Шестакова О.В.


Урок №4
Тема. Підсумковий урок за темою «Українські народні казки».

Мета: систематизувати знання дітей про українські народні казки; перевірити рівень сформованих в дітей знань, умінь, навичок;

розвивати пізнавальні й творчі здібності, уяву, фантазію;

виховувати інтерес до читання доброту, працелюбність, чесність.

Обладнання: мультимедійна презентація, маски тварин, картки з завданнями для роботи в групах, тестові завдання. ілюстрації казкових героїв, картки для оцінювання.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.
ХІД УРОКУ
I. Організаційна частина.

На нашому уроці присутня Мудра Сова з лісової школи.

Ми завзяті подорожні,

Сили в нас непереможні.

Кажем правду, не жартуєм:

В край казок ми помандруєм.

(Поділ на групи)

(Слайд 1-2)

ІІ. Мовленнєва розминка

1. Вправи для розвитку дихання

  • «Задми свічку»;

  • «понюхай квіточку»;

  • «пий чай із блюдця»;

  • «насос».

2.Гра «Озвуч малюнок»

Немовля – уа-уа-уа.

Мишка – пі-пі-пі.

Півень – ку-ку-рі-ку-у-у.

Жабка – скре-ке-ке-е-е.

Тигр – р-р-р.

(Слайд 3)

3.Розчитування за складовою таблицею

(Слайд 4)

4. Гра «Блискавка»

(Слайд 5)

Доброта, чесність, працелюбність, дружба, взаємодопомога.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Ми завершуємо подорож сторінками українських народних казок.

Сьогодні на уроці ми ще раз згадаємо улюблені твори, а також дізнаємось, чи уважні ви читачі. Пропоную здійснити мандрівку у країну Казок. Всі вирушаємо в дорогу!

(Звучить запис звука потяга. Діти імітують його рух.)

(Слайд 6)
ІV. Узагальнення та систематизація знань учнів

Подорож країною Казок. Робота в групах.

- За правильні відповіді ви будете отримувати жетони із зображенням Мудрої сови. Вони допоможуть оцінити ваші знання.
1. Станція «Асоціації»

На аркуші паперу складіть «Асоціативний кущ» до слова казка.

- Кожна група по черзі називає одну асоціацію. Перемагає та група, яка скаже останнє слово.

(Знову звучить запис звука потяга. Діти імітують його рух.)

(Слайд 7)
2. Станція «Впізнай героя» (за висловлюванням)

  • Кожна група отримує картку, на якій записані висловлювання героїв казок. Потрібно впізнати героя.

- А знаєш, я тепер уже не їм м'яса, самі овочі.

- Постривайте! Ви мені спочатку скажіть: хто знайшов колосок?

- Гу-гу-гу! Як вас багато! Пустіть і мене!

- Славна, братці, компанія, і каша гарно кипить, та нічим долить.

Діти зачитують свої відповіді. Зображення героїв з'являються на слайдах.

(Звучить запис звука потяга. Діти імітують його рух.)(Слайд 8-9)
3.Гімнастика для очей.

1) Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 3 рази.

2)У середньому темпі проробити 3 – 4 кругових рухів очима в правий бік, стільки ж само - у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь – на рахунок 1 – 6. Повторити 2 рази.
4. Станція « Тестування «Чи уважний ти читач?»

- Запишіть правильні відповіді на аркушах паперу.

- Обміняйтеся аркушами з іншою групою. Виконайте взаємоперевірку і оголосіть результати. (Слайд 10-11)

1. Ти прочитав розділ:

А) Українські народні пісеньки;

Б) Українські народні ігри;

В) Українські народні казки.

2. Закінчи прислів'я: "Хто багато читає, той багато…":

А) спить;

Б) знає;

В) встигає.

3. Скільки звірів жило у дідовій рукавичці:

А) четверо;

Б) семеро;

В) восьмеро.

4. Закінчи речення: "Лисиця хижа, улеслива, а їжак…":

А) розумний;

Б) гарний;

В) злий.

5.Цап з бараном залізли на:

А) ялину;

Б) тополю;

В) дуб.

6. У якій з прочитаних казок найбільше дійових осіб:

А) "Рукавичка";

Б) "Колосок";

В) "Лисиця та їжак".

7. Закінчи речення: "Нема за що нероб і ледарів…":

А) пирогами частувати;

Б) в гості звати;

В) в друзі брати.
Відповіді до тестів:1)в, 2)б, 3)б, 4)а, 5)в, 6)а, 7)а.

(Слайд 12)

5.Фізкультхвилинка «Незвичайні пасажири»

(Слайд 13-17)
6. Станція «Склади малюнок. Впізнай казку.»
7. Станція «Театральна».

Діти отримують завдання.

1 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Рукавичка» (за вибором учнів).

2 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Лисиця та їжак» (за вибором учнів).

3 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Цап і баран» (за вибором учнів).

4 група — підготувати інсценізацію уривку із казки «Півник і двоє мишенят» (за вибором учнів).

(Слайд 18)
8. «Кінцева зупинка»

- Час повертатися додому. Для того щоб допомогти машиністові швидше нас довезти, відновіть прислів'я, у яких загублено кінцівки. Це додасть швидкості потягу!

  • Казки маленькі, а …(розуму в них багато).

  • На язиці медок, а …(на думці льодок).

  • Маленька праця краща…(за велике безділля).

  • Без труда …( нема плода).

Висновок разом:

  • Казка вчить, як …( на світі жить).

(Слайд 19)
V. Підсумок уроку

— Чи сподобалася вам подорож?

  • Як називається країна, якою ми мандрували ?


«Чемоданчик вражень» (Емоційна рефлексія уроку).

  • Учні називають (складають в чемоданчик) свої враження від уроку.

(Слайд 20)
Оцінювання.

- На нашому уроці була присутня Мудра Сова з лісової школи. Підрахуйте жетони з її зображенням.

Вона дуже задоволена вами. Ви були активні, давали повні відповіді. Сова повертається у свою школу, до своїх учнів, а вам каже: "До нових зустрічей".
VI. Домашнє завдання. (Слайд2 1)
Підготувати відповіді на запитання в кінці розділу.

Намалювати малюнок до будь-якої вивченої казки ( за бажанням).

Джерела інформації:


  1. Савченко О. Я. Літературне читання. – К., «Освіта», 2012

  2. Ковальчук Н. О. Усі уроки літературного читання 2 клас. – Х., «Основа», 2013

  3. Телячук В. П., Лесіна О. В. Інноваційні технологіів початковій школі. – Х., «Основа», 2007

  4. Інтернет – ресурси:

www.docme.ru/.../usі-uroki-lіteraturnogo-chita...‎

school.xvatit.com › ... › Українська література‎
Додатки
- А знаєш, я тепер уже не їм м'яса, самі овочі.
- Постривайте! Ви мені спочатку скажіть: хто знайшов колосок?
- Гу-гу-гу! Як вас багато! Пустіть і мене!
- Славна, братці, компанія, і каша гарно кипить, та нічим долить.








1. Ти прочитав розділ:

А) Українські народні пісеньки;

Б) Українські народні ігри;

В) Українські народні казки.

2. Закінчи прислів'я: "Хто багато читає, той багато…":

А) спить;

Б) знає;

В) встигає.

3. Скільки звірів жило у дідовій рукавичці:

А) четверо;

Б) семеро;

В) восьмеро.

4. Закінчи речення: "Лисиця хижа, улеслива, а їжак…":

А) розумний;

Б) гарний;

В) злий.

5.Цап з бараном залізли на:

А) ялину;

Б) тополю;

В) дуб.

6. У якій з прочитаних казок найбільше дійових осіб:

А) "Рукавичка";

Б) "Колосок";

В) "Лисиця та їжак".

7. Закінчи речення: "Нема за що нероб і ледарів…":

А) пирогами частувати;

Б) в гості звати;

В) в друзі брати.









поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Конспект уроку з української літератури в 5 б класі за темою «Народні казки»
Навчальна: ознайомити учнів із таким жанром фольклору, як народна казка, з'ясувати її різновиди та побудову

Урок №1 пісні літературного походження, «ще не вмерла україна»
Цикл уроків за темою «Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Григорович Шевченко.»

Урок позакласного читання
О. Я. Савченко. Я люблю читати. Навчальний посібник з літературного читання для учнів 4 класу

Урок №6 Тема
Мета уроку: здійснити контроль за темою за допомогою комп’ютера; виховувати прагнення досягти високого результату

Література 11 клас Урок №5 Тема уроку. Київські «неокласики»
Тема уроку. Київські «неокласики». Микола зеров. Різногранний творчий шлях митця. «Київ — традиція». Філософічність, афористичність...

Конспект уроку зі світової літератури 5 клас Тема уроку
Тема уроку: Брати Грімм «Пані Метелиця». Уславлення працьовитості й інших людських чеснот у казці

Уроку
Слайд ( вступне слово под музику(рок-оперы)У нас сьогодні з вами підсумковий урок за творчістю видатного письменника, діяча культури...

Література, 6 клас Тема уроку: Ігор Калинець
Урок з використанням електронного програмно методичного забезпечення інституту інформаційних

Урок змагання. Хід уроку І. Оголошення теми та мети. Слово вчителя:...
Підсумковий урок-змагання із творчості Т. Шевченка, А. Чайковського, М. Стельмаха у 7 класі

Уроку: М. Гоголь „Ніч перед Різдвом”. Народні традиції І звичаї у...
Оказати на прикладах опис українських народних традицій у повісті; розвивати в учнів логічне мислення, творчі здібності, навички...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




l.ocvita.com.ua
Головна сторінка