Пошук по сайту

Література  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.





11 клас

Українська література

(70 год, 2 год на тиждень)

  • Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Природничо-математичний, технологічний, спортивний, суспільно-гуманітарний, художньо-естетичний напрями. Академічний рівень/уклад. М. Г. Жулинський, Г. Ф. Семенюк – керівники авторського колективу; Р. В. Мовчан, Н. В. Левчик, М. П. Бондар, О. А, Камінчук, В. І. Цимбалюк; за заг. ред. Р. В. Мовчан. – К:Грамота, 2011.

  • Українська література: підруч. для 10 кл. загальноосв. навч. закл. (рівень стандарту, академічний

рівень)/ Г. Ф. Семенюк, М. П, Ткачук, О. В. Слоньовська та ін..; за заг. ред.. Г. Ф. Семенюка. – К. : Освіта, 2011. – 416 с.


N

п/п

Зміст програмового матеріалу

Кільк

год.

Дата

Примітки




Українська література 1920-1930 рр. Вступ










1

Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями.

1







2

Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина – найбільший модерніст цього періоду. Феномен «кларнетизму». «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить..?»

1




2 нап.

3

П. Тичина. «Одчиняйте двері» Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти».

1







4

Авангардні тенденції українській поезії 1920-х років. Михайль Семенко – поет-футурист. Урбаністичні мотиви лірики («Бажання», «Місто», «Запрошення»).

1







5

Київські «неокласики». Микола Зеров. Різногранний творчий шлях митця. «Київ – традиція». Філософічність, афористичність лірики.

1







6

М. Рильський «Молюсь і вірю…», «Солодкий світ!..». Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі.

1




Нап.

7

Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». Сповідальність, ліричність, філософічність поезії «Для вас, історики майбутні…»

1




1 на вибір

8

Є. Плужник. «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч,,, а човен – як срібний птах!», «Річний пісок…». Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мить і вічність у чуттєвому вираженні.

1







9

РМ(п) Ідейно-художній аналіз улюбленої поезії вивчених поетів

1










Проза










10

Розвиток української прози 20-х років ХХ ст.. Микола Хвильовий. Біографія письменника, його провідна роль у літературному житті 1920-х рр..

1







11

Микола Хвильовий «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в житті та в душі.

1







12

Григорій Косинка. Творча біографія прозаїка. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Новела «В житах» - пошуки порушеної гармонії.

1







13

Григорій Косинка «В житах». Вітаїстичний пафос новели, імпресіоністична настроєність.

1







14

Контрольна робота №1. Українська література 1920-1930 рр. Поезія. Проза.

1







15

Юрій Яновський. Творча біографія митця. Роман «Вершники». Ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим у новелі «Подвійне коло».

1







16

Ю. Яновський. «Дитинство». Ідея нетлінної вартості національних основ буття.

1







17

Утвердження загальнолюдських ідеалів вірності й кохання в новелі «Шаланда в морі».

1







18

Валер’ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях письменника. “Місто». Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріалі.

1







19

Зображення «цілісної людини» у романі «Місто»


1







20

Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» - гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях.

1







21

«Як варити і їсти суп з дикої качки», «Сом». Оптимізм, любов до природи, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні.

1










Драматургія










22

Розвиток національного театру, драматургії 1920-30 рр. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Зв'язок із театром Леся Курбаса. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації.

1







23

М. Куліш. «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів. Які зрікаються своєї мови. Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів та ситуацій.

1







24

Контрольна робота №2 Твір-роздум на тему: «Значення п’єси

М. Куліша «Мина Мазайло» вчора й сьогодні»

1










Українська література за межами України










25

Література в Західній Україні до 1939 р. (огляд). Життя і творчість

Б.-І. Антонича. «Автопортрет», «Вишні». Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій.

1







26

Б.-І. Антонич.Поезії «Зелена євангелія», «Дороги», «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів.

1




2 нап.

27

Осип Турянський. Огляд життєвого і творчого шляху письменника. «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності.

1







28

О. Турянський «Поза межами болю». Ідея перемоги духа над матерією.

1







29

РМ(у) Дискусія на тему: «У чому сенс життя?» ( За твором

О. Турянського «Поза межами болю»)

1







30

ЛРК Надія Гуменюк «Самотня жінка бажає познайомитися, або Ігри для риб». Радіоп’єса, що стала відомою. Проблематика твору.

1







31

ПЧ М. Хвильовий «Кіт у чоботях», «Сентиментальна історія», роман «Вальдшнепи» (на вибір)

1







32

Контрольна робота №3 «Українська література 1920-1930 рр. Проза. Драматургія. Українська література за межами України»

1





















поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Література (70 год, 2 год на тиждень) Календарно-тематичне планування...
Навчальних закладів: Українська мова: 5-12 класи/Г. Т. Шелехова, В. І. Тихоша, А. М. Коро

Уроку
Календарно-тематичне планування для 5-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська...

Календарно-тематичне планування уроків
Розроблено за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи / Г. Т....

Календарно-тематичне планування уроків
Розроблено за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання: Українська мова: 5-9 класи / Г. Т....

Як зазначається в пояснювальній записці до «Програми з української...
Як зазначається в пояснювальній записці до «Програми з української літератури» для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних...

Календарно-тематичне планування до підручника Олени Міщенко «Українська література»
Міністерством освіти І науки України (Наказ монмолодьспорту від 06. 06. 2012 №664) : Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних...

Література Орієнтовне календарно-тематичне планування
Планування укладено з урахуванням змін, унесених до програми згідно з Листом мон україни від 01. 07. 2014

Уроку біології
Даний посібник розроблений згідно «Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту»...

Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Г. М. Гребницький, Т. Б. Недайнова, К. Н. Баліна, Г. В. Бітківська, І. А. Тригуб, О. О. Покатілова

Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Ю.І. Ковбасенко (керівник авторського колективу); Г. М. Гребницький, Т. Б. Недайнова, К. Н. Баліна, Г. В. Бітківська, І. А. Тригуб,...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




l.ocvita.com.ua
Головна сторінка