Пошук по сайту

Література  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Уроку

Уроку





Сторінка1/3
  1   2   3
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

За підручником В. Науменко (4 години на тиждень)

№ п/п

Тема уроку

Дата

Дата




У країні давнини










Міфи







1

Вступ.Знайомство з підручником. Вступ до теми. Міфи. Міфологічні образи у сучасному житті







2

Єгипетські міфи. Міф «Бог Сонця Ра»







3

Єгипетські міфи. Міф «Ра та Апоп».







4.

Міфи Давньої Греції. Зображення богів в образі людей. Зевс –головний бог грецьких міфів. Чарівні перетворення. Міф «Пандора» (переказ К. Гловацької).







5.

Міфи Давньої Греції. Чарівні перетворення. Міф «Пандора» (переказ К. Гловацької) (продовження).







6.

Слов’янські міфи. Л. Забашта «Були боги...». Міф «Створення людини».







7.

Життя і творчість С. Плачинди. Міфологічні образи в художньому творі. С. Плачинда. «Білобог і Чорнобог»







8.

Позакласне читання . Міфи – фантастичні оповідання про створення світу,людини,про діяння богів,обожнених героїв. Єгипетські міфи, міфи Давньої Греції, Стародавнього Китаю, Стародавньої Індії.







9.

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Міфи».










Від міфу до казки







10.

Вступ до теми. Легенди. «Тополя» (народна легенда). Прислів’я. Навчальне аудіювання







11.

Літературна легенда. Життя і творчість Богдана Чалого. Засновники міста Київ. Б. Чалий, О. Пархоменко «Дума про Кия та його славний рід» (скорочено).







12.

Життя і творчість Леонардо да Вінчі. Притчі. Леонардо да Вінчі «Лебідь». Переказування притчі.







13.

Види казок. Казки (соціально-побутові). Терпінням і працею всього здобудеш. Л. Костенко «Отак би слухав про царя Салтана...». .«Золотий черевичок» (українська народна казка)







14.

Терпінням і працею всього здобудеш Характеристика персонажів казки .«Золотий черевичок» (продовження)







15.

Терпінням і працею всього здобудеш .«Золотий черевичок» (продовження) Визначення основної думки. Особливості соціально- побутової казки у порівнянні її з чарівною. Прислів’я про відносини між людьми.







16.

Урок позакласного читання. Народні й літературні легенди про історичні події та героїчні вчинки українців







17.

Згода будує, а незгода руйнує. «Злагода» (киргизька народна казка).







18.п

Літературна казка.Леся Воронина – «Суперагент 000. Таємниця золотого кенгуру»







19 п

Літературна казка.Сашко Дерманський – «Чудове чудовисько»







20п

Літературна казка.Ірен Роздобудько – «Духи, що живуть у посуді»







21

Повтори і пригадай. Узагальнення знань з теми “Від міфу до казки”. (с.30)







22

Контрольна робота. Аудіювання (письмово)










Краса світу в художньому творі










Лірика.







23.

Вступ до теми. Якщо уважно подивитися навколо. М.Вороний. «Краса!На світі цім краса!» Василь Сухомлинський “Краса, натхнення, радість і таємниця” Поділ тексту на частини, складання плану







24.

Позакласне читання. Віночок поетичних творів, у яких оспівана природа України







25.

Життя і творчість Тараса Шевченка. Дитинство поета. Б. Лепкий «Про життя і твори Тараса Шевченка» (уривок).







26.

Пейзажна лірика. Художні засоби: епітети, метафори (без називання термінів), порівняння, звукопис.Т. Шевченко «Встала й весна...» (напам’ять),







27.

Дніпро — символ України. Дніпро в поезії Тараса Шевченка. Дніпро в поезії, прозі, живописі, музиці. Художні засоби його зображення. Т.. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» опис картини М Бураченка







28.

Гімн Дніпру-Славуті. М. Гоголь «Чудовий Дніпро» (уривок на вибір напам ’ять).




29.

Почуття поета, викликані картинами природи. Світло викликає радість, пітьма — смуток. Тарас Шевченко “За сонцем хмаронька пливе”.




30

Продовжуємо вивчати життя і творчість Тараса Шевченка. Б. Лепкий «Про життя і твори Тараса Шевченка» (уривок).




31

Життя і творчість І. Франка. Р. Завадович «Любив Франко...». І. Франко «Полудень».




32.

Позакласне читання. Прозові твори про неповторний світ природи




33.

Краса і велич таврійського степу. М. Гоголь «Степ» (уривок капам ’ять).




34

Життя і творчість В.Симоненка. Читання віршів у порівнянні. Порівняння зимових картин, описаних в поезіях І. Франка та В. Симоненка. І. Франко «Сипле, сипле, сипле сніг...» (напам’ять). В. Симоненко «Сама ж господарка на колії доріг. ..»(уривок).




35.п

Життя і творчість В.Симоненка Поезія. В.Симоненко – Матері




36.

Леся Українка — видатна українська поетеса. Порівняння. Леся Українка “Вже сонечко в море сіда”. «Пливе білий човник»»




37

Життя і творчість Марко Вовчок. Краса літнього вечора. Марко Вовчок. Опис вечора. Порівняння творів Лесі Українки і Марко Вовчок.




38

Настрої в природі. Леся Українка «Сосна» (напам’ять).




39

Життя і творчість Ліни Костенко. Краса і почуття, Звуковий образ осінньої ночі. Ліна Костенко “Здивовані квіти” “Красива осінь вишиває клени




40

Позакпасне читання. Біля книжкової полиці в бібліотеці. Удосконалення вмінь самостійно орієнтуватися у світі дитячих книжок, здійснювати пошук потрібної книжки




41

Контрольна робота. Читання мовчки.(письмово)




42п

Кольори і звуки осені. “Осінь, ось вона, осінь”, “Стоять ліси смарагдово-руді”




43.

Мова віршів Ліни Костенко. Л.Костенко «Вже брамами літо замикає осінь»




44.

Осінній день в поезії Ліни Костенко і в описі Івана Нечуя-Левицького. Мова творів і настрій. Л. Костенко “Осінній день...”. І. Нечуй-Левицький “День був ясний, сонячний...”




45.

Життя і творчість Дмитра Павличка. Ліричні твори- роздуми. Д. Павличко «Плесо». Складання казки.




46

Що таке вдячність? Д. Павличко “Синиця”, “Яблуко”. Розуміння почуттів персонажа твору і передача їх у самостійно складеній казці




47

Хліб виростає з зернини. Д. Павличко “Зернина”; І. Драч “Етюд про хліб”; С.Жупанин “Ходімо в поле, сину”. Обжинкові пісні




48

Позакпасне читання. Малі форми усної народної творчості. Загадки, лічилки, скоромовки




49

Творчість Ірини Жиленко. Ірина Жиленко – «Жар – птиця, «Підкова»




50

Повтори і пригадай. Узагальнення знань з теми «Лірика”




51

Контрольна робота. Читання вголос (усно)







Пейзаж у прозових творах




52.

Вступ до теми. Пейзаж відповідає настрою персонажів твору. І. Сенченко «Чимчикують наші хлопці...».



  1   2   3

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Конспект уроку зі світової літератури 5 клас Тема уроку
Тема уроку: Брати Грімм «Пані Метелиця». Уславлення працьовитості й інших людських чеснот у казці

Конспект уроку-роздуму з української літератури в 11 класі з використанням...
Тема уроку. О. П. Довженко. Кіноповість «Україна в огні» – твір про трагедію українського народу у Великій Вітчизняній війні

Уроку
Відомо, що в педагогічній методичній науці існують різні погляди на структуру уроку. Доктор педагогічних наук Мірошніченко Л. Ф....

Уроку матеріалознавства швейних виробів Дата: 18
Тема уроку: Вишивка, як вид оздоблювального матеріалу. Вимоги до оздоблювальних матеріалів

Уроку: навчальна
Тема уроку: Джерела українських фразеологізмів. Прислів'я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів

Методична розробка уроку Предмет: «Основи галузевої економіки та підприємництва»
Підготовка та проведення уроку засвоєння нових знань з основ економіки

Уроку Дата прове дення Тема уроку
Тема формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст

Уроку
Тема уроку: Вільям Шекспір геніальний англійський драматург І поет доби Відродження. Заглиблення в людську психологію, поетизація...

Тема: Людина починається з добра. З гумором про серйозне. Матеріал до уроку
Матеріал до уроку: Г. Бойко «Консультант». В. Марсюк «За що хвалять?». В. Струтинський «Казка про хлопчика Абихто»

Вісім ознак сучасного уроку світової літератури
Учитель-словесник, як правило, до кожного уроку намагається якомога більше підготувати інформації. Розгорніть свої конспекти. Без...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




l.ocvita.com.ua
Головна сторінка