Пошук по сайту

Література  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Рекламний проспект інноваційних форм методичної роботи в м. Красноармійську у 2014 – 2015 навчальному році

Рекламний проспект інноваційних форм методичної роботи в м. Красноармійську у 2014 – 2015 навчальному році





Сторінка1/3
  1   2   3
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ




РЕКЛАМНИЙ ПРОСПЕКТ
інноваційних форм методичної роботи в

м. Красноармійську

у 2014 – 2015 навчальному році


Не треба чекати, доки успіх прийде до тебе

Негайно почни рухатися йому назустріч

м. Красноармійськ, 2014

Рекламний проспект інноваційних форм методичної роботи в м. Красноармійську у 2014 – 2015 навчальному році/ Укладачі: творча група методичного кабінету відділу освіти Красноармійської міської ради - Красноармійськ, 2014

У рекламному проспекті запропоновано різноманітні форми методичної роботи провідних педагогів міста. Методичні форми сприяють створенню сприятливих умов для професійного зростання та підвищенню педагогічної майстерності, особистісному розвитку, активізації творчого пошуку працівників освіти.

Для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів м. Красноармійська

© Молчанова, Соловйова

ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕДАГОГІВ М. КРАСНОАРМІЙСЬКА
Шановні колеги!
Перед вами рекламний проспект різноманітних методичних форм роботи, запропонованих провідними педагогами нашого міста.

Оберіть ту форму роботи, яка надихне вас на творчі знахідки, професійний розвиток, відкриття власних інноваційних прийомів та методів!

Звертаємо увагу, що наприкінці року результатом роботи учасників будь-якого заходу є методичний продукт, створений спільними зусиллями керівника та учасників методичної форми.

Просимо бути послідовними у своєму виборі і відвідати всі заняття керівника обраного вами заходу.



З повагою, методичний кабінет відділу освіти Красноармійської міської ради.


ЗМІСТ

Філологічний цикл

  1. Использование мультимедийной технологии в обучении проектной деятельности учащихся на уроках русского языка и литературы (Кузьменко Г. И., учитель русского языка и литературы ОШ № 6)

  2. Використання сучасних освітніх технологій на уроках української мови і літератури (Гончарова Г. Б., учитель української мови і літератури, ЗОШ № 2)

  3. Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках української мови засобами інформаційно – комунікаційних технологій (Матюха Н. В., учитель української мови і літератури БПГ

Цикл вивчення іноземних мов

  1. Організація дебатного клубу в школі (Плахотнікова Н.І., Євтушевська В.М., учителі англійської мови Красноармійського НВК)

Математично – інформаційний цикл

  1. Оновлення змісту математичної освіти на основі використання педагогічних інновацій та елементів передового педагогічного досвіду (Ткаченко Олена Станіславівна, учитель математики, ЗОШ № 4)

  2. Використання можливостей Інтернет – середовища у навчальній діяльності (Воротинцева Л. І., учитель математики Красноармійського НВК)

Початкова освіта

  1. Формування ключових компетентностей молодших школярів через використання інноваційних педагогічних технологій (Ігнатенко О. Г., учитель початкових класів, ЗОШ №6)

  2. Проектна діяльність в початкових класах (Голованьова Л.О., вчитель початкових класів Родинської ЗОШ№36)

  3. Використання методичних прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках «Логічний калейдоскоп» (Мушкет Л. Є., вчитель початкових класів ЗОШ № 3)

Цикл «Педагогіка, психологія, дидактика»

  1. Гуманна педагогіка – це педагогіка культури (Томас В. М., учитель російської мови та світової літератури ЗОШ № 9, Гелетій Т. Б., учитель початкових класів КНВК)

  2. Розвиток ключових компетентностей учнів (Колесник І.А., директор ЗОШ № 9, Воробйова Т. В., заступник директора з НВР ЗОШ № 9)

  3. Психологічні аспекти педагогічного співробітництва класного керівника та вихованців (Самофалова Л. М., практичний психолог, ЗОШ № 2

  4. Профілактика та подолання синдрому «професійного вигорання» (Сервачак О. В., практичний психолог КНВК)


Цикл природничих дисциплін

  1. Формування соціальної компетентності учня через оздоровчу функцію освіти (Трубчаніна О. М., учитель хімії та природознавства ЗОШ № 8, Кірпікіна Н. М., учитель фізичної культури ЗОШ № 8, Сорокіна Т. А., учитель географії ЗОШ № 8)

  2. Методичні прийоми рішення задач з здібними та талановитими дітьми під час вивчення хімії (Мігутіна О. О., учитель хімії КНВК)

Цикл суспільних дисциплін

  1. Методика роботи з історичними джерелами (Шинкаренко І. В., учитель суспільних дисциплін ЗОШ №2)

Шляхи реалізації нового змісту освіти

  1. Шляхи реалізації нового змісту освіти при викладанні іноземної мови в початкових класах (Мірошниченко О. А., учитель англійської мови, ЗОШ № 6)

  2. Викладання інформатики в початкових класах (Кирилова М.Ю., учитель інформатики ЗОШ № 12)

  3. Школа вчителя першого класу (Русанова О.М., учитель початкових класів ЗОШ № 12)

  4. Педагогічна майстерня вчителя другого класу (Павловська С.П., учитель початкових класів ЗОШ №6)

  5. Шляхи реалізації нового змісту освіти в третіх класах (Хохлова Л.В., учитель початкових класів КНВК)

  6. Школа вчителя майбутнього першокласника (Киливник Н.Г., учитель початкових класів ЗОШ № 9)

Філологічний цикл

ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МУЛЬТИМЕДИЙНОЙ ТЕХНОЛОГИИ В ОБУЧЕНИИ ПРОЕКТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧАЩИХСЯ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ

Руководитель: Кузьменко Галина Ивановна, учитель русского языка и литературы ОШ № 6

Категория участников:

1. Учителя русского языка и мировой литературы.

2. Педагоги, желающие освоить/повысить навыки создания мультимедийных презентаций.

Форма работы: лаборатория творческого учителя

Цель: ознакомление с мультимедийной технологией как наиболее перспективной, обеспечивающей развитие творческих способностей; с новыми подходами к формированию ключевых компетентностей учащихся, в частности, информационной и коммуникативной

Задачи:

  • определение методических особенностей организации учебного процесса с использованием ММТ;

  • обмен и изучение опыта педагогов в применении ММТ

  • оказание практической и методической помощи в вопросах совершенствования теоретических знаний в области мультимедийных технологий и повышения педагогического мастерства;

  • определение методических особенностей организации учебного процесса с использованием метода проектов;

  • формирование навыков работы над мультимедийным мини-проектом





Тема заняття


Змістовне наповнення

Підсумок

1

Использование ММТ на уроках русского языка и литературы. Виды проектных работ

Теретическая часть

«Основные методические особенности организации обучения современных школьников с использованием ММТ»

Практическая часть

«Обмен опытом по использованию мультимедийных технологий на уроках русского языка и литературы»

Создание диска

«Виды проектных работ по русскому языку и литературе»

2

Организация работы над мультимедийным проектом

Теоретическая часть

«Определение этапов, содержания работы, разработка рекомендаций к составлению ММ проекта»

Практическая часть

«Составление сценария видеопроекта»

Пособие «Рекомендации к составлению мультимедийных проектов»

3

Лабораторная работа «Создание мультимедийного проекта»

Лабораторная работа

«Создание мультимедийного проекта»

Формирование навыков работы в программе Ulead VideoStudio


Готовый продукт – мультимедийный проект
  1   2   3

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

201 4 -201 5 н р. План-графік групових І колективних форм методичної...
План-графік групових І колективних форм методичної роботи педагогічних працівників навчальних закладів Великоберезнянського району...

Не треба чекати, доки успіх прийде до тебе Негайно почни рухатися йому назустріч
Перед вами рекламний проспект різноманітних методичних форм роботи, запропонованих провідними педагогами нашого міста

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Кротова І. В., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»

Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації
У 2014-2015 навчальному році творча група вчителів словесників району працювала над проблемою «Застосування інноваційних технологій...

Комунальний заклад «харківський санаторний навчально-виховний комплекс №13»
Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками навчально-виховного комплексу в 2013/2014 навчальному році

Звіт про підсумки дослідно-експериментальної роботи на ІІІ етапі...
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – академічний ліцей №15»

Про вивчення зарубіжної літератури у 2015-2016 навчальному році
У 2015-2016 навчальному році вивчення зарубіжної літератури в 5-7 класах здійснюватиметься за програмою: Світова література. 5–9...

У 2015-2016 навчальному році школа працювала над вирішенням завдань,...
В основному ці задачі вирішено. Детальний аналіз рівня їх вирішення подається у відповідних розділах самоаналізу роботи школи

Харьковской области
Міністерства освіти І науки України від 26. 08. 2014 №1/9-425 «Про перелік навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства...

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу...
Міський методичний кабінет відділу освіти Артемівської міської ради пропонує до Вашої уваги та використання у роботі перелік нормативних...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




l.ocvita.com.ua
Головна сторінка